SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Thursday, January 19, 2012

TiGa TaHuN BeRsaMa JKR!!

SeKeJaP JEr!!!
Genap 3 Tahun...rasa sekejap jar...tahu korang walaupun 3 tahun bekerja..aku sudah 3 negeri aku berpindah randah..mcmna la aku nak boleh Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (Gomen ini kalo nak bagi APC tengok juga tempoh perkhidmatan...dengan aku kerap bertukar dan ditukarkan macam nak boleh..hehhe)

3 negeri tu :
Pertama - 2009 Pulau Pinang
Kedua - 2010 Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Tiga - 2011 Kedah

Insyallah harap di kedah boleh kot lama sedikit.Harap naik pangkat di sini.Tak kisah la nak campak aku bahagian mana pon...aku boleh ja..asalkan dok Kedah...hahaha.



Kalo aku jadi Jurutera Bahagian Woksyop
Jenuh Nak Menjawab pasal Accident ini..hehehe

ermm teringat memori 1st jejak kaki dan lapor diri di Ibu Pejabat JKR Malaysia..nasib baik aku sempat menulis blog time tu...korang bolehla baca dalam entri JASA KEPADA RAKYAT


p/s: harap tahun ini dapat kenaikan pangkat..banyak skit gaji..hehehe

-HaMzY-

No comments: