SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Thursday, January 19, 2012

1st Time Hadir Lelongan Awam!!!


Semalam aku berkesempatan untuk merasai Lelongan Awam Di Mahkmamah
Tinggi.Sebenarnya tujuan utama ingin mengetahui tatacara lelongan itu.Ternyata
berbaloi-baloi!!!

Notis Lelongan pada 18/01/2012

Orang ramai sedang menunggu rumah lelong untuk dijadikan idaman hati.Tetapi hati-hati dengan ulat lelong..kalo xpandai comfirm kena tipu!!

Juru Lelong sedang melelong rumah. Aku sempat melihat 4 orang pembida sedang melawan harga dengan sekali angkat sebanyak RM200.00 kenaikan.Harga reserved sebanyak RM24,000.00 dan harga muktamad telah mencapai sebanyak RM36,000.00.Rumah Area Taman Kempas, Sg Petani.Bagi aku amat murahdan tenagok dalam gambar masih elok keadaannya.Tetapi sesiapa yang hendak membida dinasihatkan untuk membuat pemeriksaan hartanah tersebut dan membuat 'carian hartanah' di pejabat tanah daerah untuk mengetahui dengan jelas.

p/s : Ermm tidak sabar plak menunggu hari lelongan aku plak.Darft 10% belum buat lagi.Harap tiada orang nak bid dengan aku.Insyallah..

-HamZy-



No comments: