SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Wednesday, January 18, 2012

PaGi2 Car Pool Ke PejaBAt Di Alor Setar!!!

Hari ini Aku Tidak drive ke pejabat..sebabnya bukan turn aku!!!Sebenarnya aku setiap hari berulang alik kerja daripada Sg Petani ke Alor Setar sejak aku berpindah daripada JKR WP KL..Alhamdulilah tidak terasa sangat kos minyak dan tol disebabkan aku join 'Car- Pooling' yang dahulunya diketuai oleh En Amiruddin (J48 aka bos aku tapi telah bertukar ke CKM Midvalley).

Konsep 'Car-Cooling' kami mudah...berhimpun di Tol Sg Petani (Selatan), kereta selang sehari buat rotation dan penumpang akan dikenakan bayaran RM12.00 (pergi/balik).



Suasana pagi di TOL Sg Petani (Selatan).Untuk pengetahuan, ramai juga yang buat car pool ke alor setar.

Hari ini , En Megat drive kereta..dalam keta tu aku dan en megat ja lelaki dan kerja di JKR CKM Kedah manakala lain-lain bini orang yang bekerja di jabatan lain.haha


Ermm tengak tu kereta honda arwah ayah aku kena park tepi highway.Berhujan panas..kesian juga...insyallah ada duit aku akan repair mana yang patut.

p/s: Comfirm kena selalu tengok maintenance kereta...huhuhu.kopak juga duit!!!

-HaMzY-

No comments: