SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Sunday, January 8, 2012

TaHun Baru 2012..MemBawa Sejuta Perubahan

Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...

Memang aku tidak sangka..aku telah menyepi selama 1 tahun dalam aktiviti berblogging ini...tetapi aku lebih suka menjadi Silent Reader sahaja mengikuti blog2 kegemaran aku..

Tahun 2011 memberi byk pahit dan manis dalam hidupku..

Paling manis :
Aku telah diijabkabul dengan Cik Nor Haninah.Semoga hubungan kami direstui dan diredhai Allah.Amin..

Paling Pahit:
Aku telah kehilangan insan yang tersayang iaitu ayahandaku pada 21 Nov 2011.Beliau telah mengidapi kesakitan akibat penyakit dialami.Semoga arwah ayahandaku berada diisi yang baik bersama orang yang beriman...Sesungguhnya sehingga hari ini aku masih terbayang-bayang kelibat arwah...Abah..semoga abah tenang di sana..insyaallah kami sebagai anak2 akan sentiasa mendoakan kesejahteraan abah di sana..

-HaMzY-

No comments: