SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Wednesday, January 28, 2009

ThAnKs A LoT CIMA!!!!

Sekarang ini aku mempunyai banyak masa untuk menaip..hehe.Terlebih dulu aku..Mohd Khairul Hamzi terlebih dahulu mengucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh warga CIMA BERHAD kerana aku banyak menimba pengalaman dan develop interpersonal skill dalam diri aku.Kepada sahabat2...aku sudah meletak jawatan di syarikat ini pada 09 Januari 2009.

Terima kasih kepada bos aku En.Anuwar Othman yang beri kepercayaan kepada aku untuk menggerakkan dan mencorakkan perjalanan PLanner Dept dengan cara aku sendiri.Kepada En.Mohd Shahril Juhari,En Syed Nasaruddin,Mr.Chee Kee Me dan En Yusof Daud segala tunjuk ajar kalian semua,akan saya kenangi.

Insyallah saya akan melawat kalian semua di masa hadapan.Kepada Geng2 Otai (Bull,Nal,Fais,Michi) aku mohon maaf jika aku pernah sakitkan hati korang semasa aku supervise korg.

Yang penting aku berharap korg leh pergi jauh lagi dalam CIMA.insyallah...korg memang sahabatku paling best.Berila sumbangan untuk majukan Planner Dept.

Akhir sekali,aku mengucapkan terima kasih kepada CIMA Berhad kerna beri aku peluang menimba pengalaman di sini.Terima kasih kepada Planner Dept kerana masih menahan aku dari meletak jawatan.Sungguhpun berat rasanya,tapi ini pilihan aku yang mesti aku tempuhi.Harap2 keputusan ini adalah tepat..semoga Allah memberkati urusan harian hambamu ni...Insyallah...


~HaMzY~

No comments: