SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Wednesday, January 28, 2009

My_FirSt JoB!!!


Aku adalah graduan UTM..BATCH_0307.Batch terakhir yang meneruskan sistem pengajian 5tahun dalam Bachelor Of Mechanical Degree..sebab tu sebahagian besar batch aku terpaksa menebalkan muka setengah inci untuk extend pengajian kami di skudai...

Sekarang aku sudah berkerjaya setelah menjadi penggangur selama beberapa bulan...sungguh seksa menanti sesuatu pekerjaan yang diidamkan...aku masih ingat first job aku dekat ITRAMAS SDN.BHD. ak cuma tahan 2hari jer di sana kerna tidak mampu tekanan kerja dari environment kerja yang tidak best.Nasib baik tidak kena bayar gaji 2 bulan..

Setelah bermacam dugaan untuk mendapatkan pekerjaan dan offer yang banyak plak untuk aku buat keputusan akhirnya aku memilih sebuah syarikat di utra semenanjung iaitu Perlis.Aku masih ingat ak lapor diri 02 JuNe 2008.....ianya sebuah syarikat yang menarik dan tidak pernah aku terfikir untuk berkhidmat di situ..iaitu Cement Industry of Malaysia Berhad (CIMA)..A Member Of UEM Group...sebuah syarikat GLC yang stabil untuk satu tempoh yang lama...maybe 100tahun lagi baru goyah...hehehe.aku bertanggungjawab sebagai Planner Engineer di Planner Deparment.


~HaMzy~


No comments: