SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Wednesday, January 28, 2009

SeLamAt PenGanTin Baru!!!!

Wah semakin ramai kengkawan aku sudah bernikah..insyallah sure ada rezeki nanti.."Hamzi..hg bila lagi?".hehe.aku still masih lampu "MeRah".hehe.duit xcukupla..melalui risikan aku,aku dapat simpulkan kita MESTI ada duit cash RM20K kalo berhajat naik pelamin.ermmm banyak tuh...mcmna la kengkawan aku ni ada duit..korang pinjam CETI ker?xpon parent korg support...hehe.Apapun kepada yang berkahwin hamzy mengucapkan tahniah dan selamat berbahagia selalu.

Di sini,aku memohon maaf sekiranya aku xsempat pergi kenduri korg..busy skitla..insyallah kalo aku ada kelapangan aku akan pergi.kepada sesiapa ygberhajat nak mendirikan rumah tangga..tolongla jemput kengkawan elok2..ni x..dalam friendster pon korg jemput..kita masih ada adat dan tatasusila..btuix?hehe.

Anyway di sini aku lampirkan sebahagian majlis pernikahan kengkawan aku sepanjang tahun 2008.Semoga Berbahagia selalu....

En.ZulFa wif His Wife in PinKY ColOr..Cool Bro!!!


En.Isa Wif Her Wife in JawA IstiaDat..HEhe

En.NasRul dGn Isteri TerCinta..Nape Kamu Dok Sebelah Kiri??QueeN ConTrOl?hehee

En.RiFae & SyUE~GwariaN Skool Mate!!

Wah!!bestnya.."ermm bila agaknya aku nih...maybe 2010?KeDAh Maju!!!

~HaMzy~

No comments: