SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Sunday, October 25, 2009

LaYan MoCCa = JiWaNg??

AdAkah Aku seoRang YanG JiwaNg???
Wah malasnya nak update blog..hehe.So apa lagi layan You Tube...tiba2 teringat nak search sesuatu...terlintas dalam otak ni nak taip MOCCA!!Yes..time dkt UTM aku dok layan lagu nih...time aku buntu buat Final Year Project..haha "IMPACT EXTRUSION OF ALUMINUM ALLOY".Pergh mmg dasat projek ni,silap2 leh aku fail dan xgraduate lagi..haha..

Just info pasal Band Mocca nih..seingat aku adik aku hanafi yang bg aku test dgr lagu diorg nih..mula naik menyampah aku tengok tiap2 hari dia dok laya lagu nih...Adik aku ni seorng yang minat indie band..ntahla sebelum Kumpulan Hujan..Meet Uncle Hussain...n bla..bla2... sebelum depa menetup adik ku layan lagu tuh dulu..so dia yang jadi informer aku dalam bidang muzik2 nih..hehe.

So aku nak cerita Band Mocca nih...band ni antara indie band yang agak famous dkt indonesia..yang menariknya lagu yang bawa best dan sedap..pastu penyanyi vokal ada perempuan..hehehe.Jom la layan mana tau korang pun suka..hahaha

MOCCA and their SongS













p/s : ermm..sowila kalo korang xsuka..aku layan lagu ni just suka2 tp bukan bermakna aku seorang yang jiwang!!!!Peringatan aku bukan seorang yang JIWANG!!hehehe.

~HaMzY~

4 comments:

Anonymous said...

cis...boleh caya ke....hrmm.Ala jiwang pun apa salahnye.disitu kita boleh lihat kesenian seseorg itu bl dia jiwang....

MoHd KhAiruL HaMzi B. MhD JaMin said...

To secret anoymous!!
ermmm maksiud u...jiwang=seni?hehehe.biar btui?

Anonymous said...

well kesenian ni bny yg boleh maksud kan x semestinye seni lukisan. hidup kita pun seni jugak...hrmmm jiwang tu sama la gak seni jugak babe...

MoHd KhAiruL HaMzi B. MhD JaMin said...

To secret anoymous!!
uh...u mmg SENI!!!!hehe