SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Friday, October 16, 2009

JoM LaYaN You Tube?

Ermm lama juga tidak update blog nih..cerita blogger boy tv8 pun dh abis..xsabar nak tunggu next year..hehe.harap2 ada...dekat hujung tahun ini memang sibuk skit sebab nak tutup akuan..so bermakna segala peruntukan utk dibelanja untuk kerja2 penyelenggaraan perlu diabiskan..tu suma KPI or SKT(Sasaran Kerja Tahunan) aku..hehe.xhabis duit maknanya aku ni xbuat kerja..hehe.

Kepada Sahabat aku...En Gmat..hairan juga mcmna hg leh jumpa blog aku..lupa nak tanya..blog aku nih bukan forpular pun.huhu.Ermm terlupa nak tanya mcmna hg leh jumpa blog aku???Bukan hg Buta IT ker?Jangan marah noh...En.Gmat ini sahabat aku dari Matjiwa lagi then sampai UTM..(2008-1997) = 11 tahun tuh...
Lama xjumpa mamat nih...hidup mau solo..gelap...secret...GMAT=Lelaki Misteri?

Arghh bosan malam nih...so dok layan2 You Tube..jumpa la lagu si Aizat nih..sempoi and layan lagu nih...suspek juga mamat ini..suma lagu dia cipta..komposer...lirik...mmg sempoi ahh!!!!

Jomla..layan!!!

Penyanyi: Aizat
Tajuk : Kau Aku...A music video directed by Amin Azman (The Media Hustler) for Merah Puteh




No comments: