SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Saturday, October 2, 2010

BLoG BeRsAwANG LaBaH!!!

TeRiMa KaSiH CKM PuLaU PiNaNg!!

"Agak lama aku mendiamkan diri dari dunia blogger...!!"

Untuk makluman, aku telah ditukarkan ke JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur,memang berat untuk aku terima pertukaran ini.Tetapi disebabkan arahan kerja aku terpaksa...Kini,aku telah menjadi salah seorang yang menyesakan diri dalam dunia kesibukan di Kuala Lumpur.

Memang terasa kerinduan suasana kerja di CKM Penang..tempat yang aku datang dengan otak yang kosong dan tidak tahu langsung tentang pengurusan dan pentadbiran sebagai penjawat awam.Sedih rasanya....

Bahagian Selenggara Bangunan
Hazri,Jamil,Boon,Samad,Mahazir,Farah,Asnah,PakUsop,Pak Hamid,Che Din,Nazri,Pak Yeop

Bahagian Projek
Suraya,Hayati,Shara,Rahayu,Abu,Hajrul,Manaf,Khor,Hafizi

Bahagian Pentadbiran dan Kewangan
CC Asri,CC Nizam,Kak Zuraida,Kak Halijah,Miss Poh Hong,Mr.Chong,Hussein,Pian,Kak Mathia,Sham

Bahagian Garaj
Fauzi,Razak,Ibrahim,Nawi,Poad,Saiful,Jack Sparow dan geng..

Bahagian Stor
CC Rahim,Arnida,Suriati,Mail Dalca

Terima kasih semua kakitangan JKR Mekanikal.Jasamu akan ku kenang sampai bila2...Insyallah kita akan berjumpa lagi.

-HaMzy-

1 comment:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

wah, dah bertukar yek..ehm..lama tul blog bersarang neh..sama la kita..hope everything ok kat kl....