SiLa SoKonG SaYa!!! cLicK !!!!

SeBeLuM BaCa PleASE ClIcK!!!

Friday, June 26, 2009

Minggu nie agak busy skit coz aku terpaksa membuat persediaan untuk TYT Penang yang akan menginap di Bel Retiro dan Rumah P.Pinang di K.Lumpur.So aku mengajak Juruteknik Kanan (Mr.Boon) untuk pergi ke Penang Hill buat apa yang patut..check mechanical equipment di sana...



Erm..dkt Penang Hill ada sebuah banglo yang digelar Bel Retiro adalah banglo rehat gabenor pulau pinang yang dibina pada tahun 1789.Untuk sampai ke Bel Retiro,kita perlu menaiki Cable car.Untuk maklumat Cable Car nie pun under JKR Mekanikal.hehe.



Ermm..best juga ada peluang dok bersama driver cable car nih...kalo join JKR baru leh dapat view nih..hehe.jangan jeles la kengkawan!!!!wahaha



Pergh penat juga nak naik Bel Retiro nih..berpeluh sakan aku...huhuhu.tapi sesiapa nak masuk tempat amatla susah.ni tempat larang untuk public.So best juga jaga Unit Maintenance nih..lehla masuk tempat2 yang hotzz..hehe





Wah cantiknya view nih..huhu.tapi penat naik ke banglow nih...hari2 naik ke tempat nih..sure slim aku nih...sejuk juga area nih..coz banglow paling tinggi di Penang Hill.



Ini la banglow yang aku gembar-gembor2 kan tuh?cantik x?sayangnya...orang awam xleh tengok banglow nih...hehe.

No comments: